Härliga fredag


Skööööönt att det är fredag och att ha kommit hem från jobbet. Just nu chillar jag bara framför datorn. Så skönt måste jag säga. Skönt är det också att veta att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt ikväll. Diddi var sugen på öl men har inte mycket pengar heller sen så vill jag vara pigg tills imorn. Känner mig lite halvt krasslig i halsen. Så ska ha en mys kväll. Imorgon tror jag att jag ska möta Diddi, Lina, Fillan och Pillan i stan vid 11-halv 12. Då ska vi köpa en förlovningspresent till Matilda! Festen kommer hållas ute på smådalarö eller vad det hette. Lär nog bli roligt.. Lite jobbigt bara att ta mig hem sen. Om jag inte ska sova över där ( som jag inte ska ) så måste jag redan dra vid kvart över 11 för sista bussen går vid 23:25. Är då i hagsätra halv 2 såg jag. Men men =)


Bilden har inte med texten att göra som ni märkte, men ville bara säga att jag diggar shortsen as mycket ! Synd bara att sommaren typ är över och det känns onödigt att lägga pengar på sommarkläder nu då. Men annars om jag sett dom tidigare hade jag haffat ! haha... Från bikbok dom med såg jag på den här tjejens blogg där bilden kmr ifrån -

http://lisasjosten.myshowroom.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0