Hemklickat HM

Fick värsta suget för koftor och höst kläder igår så jag klickade mig in på HM för att kolla om dom hade något snyggt. Fastnade för dom här två:

Hade besluts ångest på storleken men valde endå tillslut 38, vill inte att den ska råka se/kännas för liten. Kostar 149:- Finns i färgat/randigt och grå. Leverans 15-19 augusti betalas i september.

 

Sedan denna också i storlek 38, det ska ju inte sitta så tajt med sånna här koftor så den sitter nog bra, hoppas det !

299:- Fanns i grå med. Leverans 12-16 september, betalas i november.

 

Det här är det enda jag beställt sedan i maj så tycker jag har varit duktig som tagit kontroll över det haha.. Var lite för mkt och nästan okontrollerat ett tag, speciellt i vintras/ tidig vår, hade inte koll på vad jag köpt och jag tyckte jag fick räkning efter räkning och inget verka stämma tillslut. Men nu så, nu har jag koll =)

 


Kommentarer
Postat av: emeli

det e bra det josse ! :)

2011-08-12 @ 22:45:45
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0