Morn Morn !

Vaknade för ett tag sen.. Tänkte äta lite frukost / lunch nu och sedan dra och träna. Igår smsa My och sa att hon ville hänga på men vet inte om den där sömntutan kmr vakna snart så hon kan det haha... Danne ville följa med också så det blir roligt med sällskap.

 

 

Nä men måste hämta hem bilen innan så hon har lite tid på sig att vakna :P Lämnade den utanför kontoret i fredags då vi satt kvar och drack lite öl ! Var en rolig kväll men typ alla var rätt sega efter veckan som gått. Men höjd punkten då var iallafall spelet picturenary ! Haha fy fan hade aldrig spelat det förut men kul var det. Har ganska många bilder från i fredags men dom lägger jag upp i ett annat inlägg typ senare eller imorn. Nu ska jag packa ihop träningskläderna och sen börja röra mig ! Just det har ett paket att hämta ut från HM också om jag hinner =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0