Mysig

Hej hej hallå ! Hmm det är ganska trist väder och finns inte så mycket att göra. Är rätt seg också, ganska vanligt en vardag för mig.. haha. Har inte så mycket att skriva om. Ganska skön dag på jobbet, inte allt för mycket att göra ;) Slutade väl halv 3 och då åkte jag förbi sköndal för att hämta ut mitt paket från HM. Kan inte bestämma mig om jag ska skicka tillbaka den för att byta till en mindre storlek eller behålla. Men det lutar åt att behålla för jag vill inte att den ska se för kort ut och sen när jag kolla på HMs hemsida nu efteråt och jämfört med hur tröjan sitter på modellerna stämmer det ganska bra överens med hur det sitter på mig. Mysig är den iallf. Perfekt höst tröja. Ser lite sådär halv oversize ut. Tog en bild med webbcamen, där ser man lite iallf.





No facelook today inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0