Regn, åska och blixtar

Idag var det en lite längre dag. Det var ganska tungt, blött och jobbigt. Men jag ska inte klaga så mycket för jag hade endå bilen, men vart endå blöt haha.. Vart typ 20 minuters övertid för mig.

haha skit ful bild på mig men jag bjuder på den idag. Kan ju inte stå och posa i evigheter under arbetstid lixom. Visar med denna bild att man kan ha humöret uppe även fast det var skit väder ;P


Skjutsade hem min coatch Henko som var dyngsur. Sen har jag bara njutit av att ligga i sängen med datorn i knät.
Ville träna idag men eftersom allt blev så sent tror jag inte det blir något nu. Är fortfarande lite frusen också. Imorn tror jag blir en skönare dag. Tar tag i det då isåntfall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0