Skönt att vara hemma nu



Ja jag kom faktiskt till gymmet =) Drog direkt efter att jag publicerade det förra inlägget. Det var kul, jag kände mig peppad men samtidigt var det såklart jobbigt efter att inte ha tränat på så lång tid. Men jag har ju iallf värmt upp mig på Jobbet den här veckan. Men allt var väl endå för gäves nu när vi ska ha fredags fika på jobbet imorn med bla tårta haha. Vår chef tycker vi är värda det då vi har gjort så bra siffror och jobbat på under sommaren. Inte mest cred till mig kanske då jag hade semester 4 veckor men endå ;p

Men jag körde iallf i 50 min. Börja med 15 min fyrbenta ( crosstrainer eller vad det heter, kmr aldrig ihåg ) sedan blev det mage ett tag, tog en PW i uppförsbacke på löpbandet i 10 min efter det, sist tränade jag armarna! Sedan blir det nog ingen mer träning förens på måndag nästa vecka. Fusk träning på jobbet imorn iofs då jag cyklar :P Men annars så lär jag inte hinna, ska på förlovningsfest på lördag hela dagen/kvällen. Lär vara lite seg och bakis på söndagen och då blir det ingen träning. Just det skulle kolla upp om det finns några roliga pass då för Mysan har också köpt kort på friskis och hon ville ta ett pass =)





Bild från arholma , mysig solnedgång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0