And Its Friday

Fredag gu så härligt! Kommer spenderas i lugn och ro framför datorn och tven. Imorgon däremot verkar bli en lång dag. Först blir det födelsedagsfirande som börjar mitt på dagen nån gång. Sen på kvällen ska vi antagligen möta Dannes pappa och compani. Dom ska på nån utefest vid hornstull om jag förstått det rätt. Kan ju bli najs. Men egentligen vill jag inte dricka/ festa den här helgen så får se hur det blir med det !

Iallafall så var det ju härlig löningsdag igår. Passade på att köpa lite smått och gott! Juste ikväll hade jag tänkt färga håret också och kanske träna! Har lagt undan ett par tränings tights och en tröja i Farsta tills idag men vet inte om jag har råd med det. Bara dom här grejerna här under gick på typ 780 kronor. Och om jag köper träningskläderna kostade dom 500 kronor tillsammans. Måste checka mitt konto och hur mycket pengar jag kommer ha kvar. Måste prioritera lite. Har ju lite saker som ska betalas denna månad. Ska boka thailandsresan idag bla ;D Eller nångång under helgen iallf. Sen så fick jag en galet hög tele räkning på mobilen sen vi var i London också som är mindre kul...










Mitt hår kan typ inte leva utan dom där silkesdropparna, guldvärt ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0