I LOVE CLOTHES

Lilla julafton! Idag hämtade jag ut lite paket =) Kunde inte hålla mig ifrån att beställa skinnbyxorna förut och sen när jag väl var igång plocka jag till ett par jeans också, då dom var ganska billiga (350 kr) , kom på att väldigt många av mina jeans är trasiga i gylfen/knappen ! Visst det går nog att laga vissa med lite teknik men jag är lite lat.... haha. Äsch länge sen jag köpte nya byxor endå så.. Och kläder, så nu var det dags att inviga garderoben med lite nya höstplagg kände jag. Saknas bara ett par nya boots men det har jag inte råd med nu !

Och som sagt är jag lite lat ibland, så jag lägger upp bilder ifrån deras hemsida istället för att plocka fram min kamera och fota mitt eget :P


Dom här var verkligen såhär snygga IRL, dock som på bilden inte jätte långa, tog en storlek 36 och dom var bra men hade helst velat ha en 37:a typ, det borde finnas. 38 är för stort. Från bubbleroom.


Dom här var en aning mörkare i verkligheten tyvärr.. Men dom satt shysst på ! - Bubbleroom

Sen hade denna kommit också efter typ 2 veckors väntan, hade typ ( TYP ) glömt bort den men påmindes av pappsen då han sa att en avi från posten hade kommit ;) En aning mörkare vit än på bilden men endå också väldigt nöjd ! Lånade som jag skrev då förut av mig själv (sparkontot) Hade fastnat för den och kunde inte låta den gå , haha. Från ROMWE. Det sattes tillbaka denna lön till mitt sparkonto som jag lova mig själv. Är väldigt noga med att sätta tillbaka ifall jag lånar något för annars om jag inte hade koll skulle det stå tomt !


Sist så fick jag också denna mysiga fina annorlunda halsduken/ luvan. Kommer dock inte använda luvan på huvudet utan ha den nere, tycker det var snyggt =) 99 kr bara. - bubbleroom

Sen denna vecka ( antagligen imorgon eller torsdag ) anländer denna kofta också :


Har höga förväntingar på den så hoppas den levererar =)

Har som sagt koll nu så att jag inte sätter mig själv i penga skiten med massa olika fakturor och skit, delbetalningar är värst! Månadsfaktura på koftorna är det enda jag har på HM, alltså ingen delbetalning, det betalas månaden efter man fått hem sakerna ( ca 420 kr som ska betalas i sep/okt) resten är betalt. Försöker leva lite snålt istället för att låna av mig själv till nästa lön.  Och det gör inget för mina planer för den här månaden var endå att träna lite extra och inte gå ut så mycket. Inte köpa typ 5 kebabtallrikar och chips varje helg. Amen ni fattar, lite som en vit månad typ.

Nu ska jag fan slänga mig i sängen och be Danne om en massage sen sova sött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0