BB

Den här dagen har bara sneglat förbi , har varit riktigt trött hela dagen. Inte orkat blogga.. Kan ha berott på att jag sovit så lite i lördags natt och sen igår natt också. Väcktes av att Danne fortfarande satt uppe och kolla på nån serie. Fick ett ryck och la mig i soffan och sov vidare. Sen kommer Danne och hämtar mig halv 5. Han hade tydligen inte koll på klockan haha .. Åh fa'n min egna väckar klocka stod lixom på halv 6. Snoozar alltid till halv 7. Men iallf därför jag e lite seg idag. Jag och Danne har typ bara legat och halvkollat på big brother som vi har köpt. Nu kan vi alltså kolla 24/7 haha.. Det var inte så dyrt så jag övertala han att köpa :p Tror faktiskt det kan bli riktigt bra i år och jag kommer följa det. Perfekt att ha 24/7 såhär om man har tråkigt. Bara att sätta på lixom =) Som nu tex , ett uppdrag på G eller nått, något händer iallf haha ! måste se här puss hej ska försöka updaterat bättre imorn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0