Färga håret

Nu känner jag att det är dags att klippa och färga mitt hår. Tog den här bilden nyss och det syns mer i verkligheten vilken utväxt det är. Ska ringa och kolla om det finns någon ledig tid i Dalen så snart som möjligt. Det är dit jag går varje gång jag ska fixa mitt hår och dom gör det riktigt bra. Fast nu är min frisör höggravid eller mammaledig så får antagligen en annan frisör men det blir nog bra det med. Tänkte göra som förra gången, askblonda slingor blandat med ljusbruna slingor. Skillnaden den här gången blir väl att jag vill klippa upp håret mycket mer. Klipper nog till luggen igen också, trivs med att ta ner den ibland. Och när jag har den åt sidorna ger det bara mitt hår mer volym så det är fint både och.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0