Friday i´m in love

Blää har inte kunnat göra någonting idag. Förutom korta promenader med Neo. Men känner mig lite bättre idag faktiskt så har lite hopp om imorgon. Orkar iallf vara uppe mer. Ska (beroende på hur jag mår ) möta Linda i stan kl 4 med Melinda och sen gå på bio vid 6. Så hoppas hoppas jag blir lite friskare ! Har varit as tråkigt dom här 3 dagarna att bara ligga hemma..

Nu tänkte jag prata ihop mig med Danne om vad vi ska käka för middag senare blir det bara soff häng med datorn i knät. Har ju en jätte seg bärbar data här hemma och det är ju bättre än inget. Imorgon funderar jag på att försöka koppla in min skrivare till Dannes dator/tv ( använder tv skärmen som data skärm då den andra är trasig ). Men har inget photoshop nu kanske ska be han försöka fixa det till mig men det är så komplicerat.. Ser fram emot på måndag då jag hämtar ut min kamera. Då kommer det bli mycket mer bilder till bloggen och roligare att blogga :) 



Här är en bild på mig från nyår, tagen med min Iphone


Kommentarer
Postat av: Lotta Agneryd

Vad trevlig dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Ha en kul helg =P

2011-02-22 @ 19:17:46
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0