I like the sun, it makes me feel happy !

Vad många som läser även fast jag inte updaterar så bra eller har något riktigt intressant att skriva om. Men det är kul =)

Nu sitter jag på jobbet, som vanligt vid den här tiden. Det är jätte skönt väder ute idag men låt inte solen lura er, det är minus grader! Idag ska jag ut och dela på långholmen. Jag kommer nog tycka det är lite jobbigt i sommar, fast även skönt, att se massor med folk gå runt i badkläder. Om det är varmt ( självklart är det ju varmt ) kommer jag vilja doppa mig, bara kunna hopa i och bada haha..

Sen efter vi slutat kommer jag stanna kvar lite på kontoret för vi ska träna lite innebandy tills imorn ! Schema slut kvart över 3 men vi lär väl hålla på till 4 kvart över =) Någon lär ju ramla in i våra bänkar och skåp vi har fyllt här i lokalen. Det är ju verkligen inget bra ställe att spela på egentligen haha..
Åker sen förbi sköndal o9ch hämtar ut mina shorts från HM. Dom jag la upp förut ( jeans shortsen ). Direkt efter det drar jag förbi högdalen och möter Lotta för att lämna in min goose på kemtvätt för 1 krona ;) det känns bra. Verkligen på tiden om man säger så. Har haft den jackan i 3 vintrar nu, inte blivit tvättat en endaste gång.

Ikväll måste jag leta fram en spel outfit för imorn och en kvällsoutfit tills efteråt när vi ska gå ut ! Skriver det här så jag inte glömmer bort det och måste stress leta fram något imorn.


loovely summer , arholma haha<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha underbar bild! :P

2011-02-24 @ 18:33:07
Postat av: Lina

Alltid kul med läsare! :D

2011-02-24 @ 19:00:24
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0