Inte så bra blogg dag idag



Nä det var inte riktigt det, men så kan det bli ibland. Ingen inspiratin. Har inte gjort speciellt mycket idag faktiskt. Hämtade upp Danne på södersjukhuset direkt efter jobbet och åkte hem. Hans tumme läker fint och det betyder att han börjar jobba igen i slutet av februari nu. Fan vad nice det kommer bli med gamla rutiner igen ! Tummen upp för det =)



Sen vart det en dusch, tvätt middag och relax typ haha.. Inte så speciell alla hjärtans dag. Nu hade vi typ tänkt att mysa till det lite iallf med en kärleksfilm :P Well well.

Annars är jag riktigt glad för dom kommande helgerna händer det massa roliga saker. Det är typ bara den här helgen som är oplanerad. Fast ska prata med Linda om fredag har en ide där nämligen haha. ( har inte nämt än för dig Linda ). Men helgen efter är det innebandy turnering med jobbet mot andra bring kontor och sen blire öl ! Nice.. Helgen efter det fyller Christian år så vi drar till V-ås. Och imorse fick jag sms från bästa Micke om att vi ska ses snart och då blir det antagligen den helgen efter västerås bäst. För helgen efter drar han till Thailand i typ 3 veckor och så länge kan jag inte vänta. Å som jag saknar Micke och Robin alltså. Önskar dom bodde kvar i Älvsjö. Men då stannar jag iallf i Malmö hela den helgen om dom kunde då. Och aa sen den 2:a April ska vi ner till Holland med Linda och Robin m.m. Hardbase fest. Bestämdes idag. Och sen i mitten av April hade vi tänkt klämma in London. Alternativt slutet april / början Maj.

Så rooligt. Sen är det typ sommar, veckorna lär ju gå snabbt ;)


Kommentarer
Postat av: Emeli

SÅ nu har jag bloggat! och skrivit om pirater som jag älskar :P

2011-02-15 @ 21:34:12
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0