London

Jag såg att Alexandra och Nora var i London nu och det är tydligen 15 grader varmt där ! Ohh vad sköönt alltså. Jag och Linda ska åka dit i slutet av mars början av April på en weekend typ torsdag-söndag. Perfekt att man då hinner spara lite pengar från Februari och Mars lönen ! Den här gången blir det med massa shopping, öl, mys och foton. Gud så roligt det ska bli. Vi måste boka snart och hitta något bra, billigt hotell. Ska fråga min älskade farfar om lite tips =)

Här är från år 2008 tror jag det var , fast kan ha helt fel :P Var i början av Maj iallf. Kolla hur vi ser ut haha. Men vi hade jätte kul där med våran Kusin, farbror och Farfar <3 Vart knappt någon shopping och inte mycket till öl men det var ju inte tänkt sm en sån resa heller ! Vi turistade oss och det var fantastiskt.




Kommentarer
Postat av: lina

Ja vill oxå te London!!!!

2011-02-13 @ 10:23:18
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0