Lördag kväll

Gokväll på er ! Idag har jag känt mig någorlunda pigg så vi bestämde oss för att hålla fast vid det vi planerat sedan tidigare. Så ansträngande trodde jag inte det skulle vara för en sjukling att gå på bio. Men när jag sen kom hem till hagsätra kände jag verkligen hur slut jag är i kroppen. Var först på Lindas jobb och blev kär i ett par byxor. Sen gick vi in på din sko som hade rea. Hittade ett par jätte fräsha skor till Melinda för 99 kr. Sen trilla vi in på ur och penn. Fyndade ett jätte fint halsband för 30 kr. Då det var utsäljning på nästan allt. Alla Örhängen 20 kr och halsbanden 30. Åkte sen vidare till Medis och käka på tacobar. Satt där ett tag och sen såg vi på love and other drugs. Bra film, super sällskap, mysig eftermiddag/kväll. Har bara legat i sängen sen jag kom hit. Sen ringde Linda och nu är hon här och ska sova över. Vi håller på att välja ut en film som vi ska kolla på så vi hörs mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0