Mac

Igår var jag och Danne i kungens kurva för han skulle köpa ett ljudsystem 5.1. Han hitta ett som verkligen är skit bra ! Roligare att lyssna på musik och kolla på film nu.
Fast det var inte det som det här inlägget skulle handla om. Utan att när vi var inne i butiken så gick vi förbi Mac datorerna. Och jag äääälskar ju Mac, var tvungen att kolla lite. Min egna är ju trasig sen i sommras. Danne ska ringa Anders som hjälpte mig förut igen och så ska han se om han kan fixa den. Och om han kan det så tänkte jag kanske sälja den och köpa denna :



Alternativt en lite tjockare som kostar 1000 lappen mindre, får se. Men hur som helst SKA jag köpa en ny för jag klarar mig fan inte utan en egen. Min egna med Photoshop som jag kan ta med vart jag vill med inbyggt Wifii.. Oooh längtar ! Men OM jag inte lyckas sälja min eller om den inte går att laga så ska jag endå köpa en men det får typ bli på avbetalning 3 månader eller nått liknande. Måste tänka på saken för 11-12000 är ju inte små pengar precis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0