Mina födelsedags presenter

Hej hej ! jag har gått och blivit riktigt jävla sjuk :( as tråkigt men det ska inte behöva göra det här inlägget tråkigt ! Eftersom jag inte har så mkt att blogga om egentligen men endå vill updatera med något så kan jag väl ta och säga att jag bla fick lite pengar i födelsedags present av Mamma, pappa och Linda för att köpa en kamera. Då jag inte vill köpa en dyr bara för att ( har ju endå min system kamera ) så tänkte jag köpa denna för halva mina födelsedags pengar ungefär. Den verkar grym och har 14 megapixels :)


Kostar ca 1500:- Har ju ingen digitalkamera så det är ju ett perfekt köp.

Sen för resten av pengarna har jag beställt hem dom här Ray ban Brillorna :D

Var lite väl dyrt med dom jag la upp förut ( Louise vuitton kostade 4500 !!! ) haha... Dom här var ifs inte heller så billiga men iallafall 3500 mindre ! Kosta alltså 1000:-.

Ska också köpa ett termin gymkort också för lite födelsedags/julklapps/ egna pengar måste komma igång.


Klickade också hem den här tröjan från Nelly idag 300:-
Har kollat på den länge men inte haft pengar men nu efter löning passade jag på.


Den är nu slutsåld märkte jag när jag skulle gå in och sno lite bilder på den men fanns ju då inga så det här är en googlad bild i som ni ser dålig kvalite.

Hoppas verkligen jag blir frisk till helgen. Jag och Linda tänkte ta med Melinda på bio då! Fick ett bio present kort av Hasse och Solveig i födelsedags present and i feel to use it :) Men bara om jag kan få bli frisk, kommer bli helt depp om det är fint väder och jag ligger isolerad inne..

Nu ska jag snart äta middag och sen kolla på film<3



PS till Emeli: min skohylla sitter uppborrad på väggen men har inte satt fast hyllplanen eller luckorna än :P shame on me !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0