Mobil inlägg

img_7745 (MMS)

Idag fick jag hem mina Ray ban's och jag är super nöjd :) Fick också hem tröjan från Nelly och den satt jätte bra plus att den var lika snygg som jag föreställt mig. Ni ser en skymt av den på bilden men det är ju inte bästa fotot, ska lägga upp bättre.  Jag har lite bilder på kameran som jag skulle vilja ladda upp och såklart ta bättre bild på brillorna samt tröjan men vi har DATAFÖRBUD idag haha.. Så jag tänkte kanske blogga lite mer imorgon på lunchen om jag kommer ihåg att ta med kameran. Men så ni vet iallf, har värsta blogg suget och då självklart får man inte blogga haha. Ska pyssla i rummet och städa, hjälpa till med maten och sen kolla vad det går på tv. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0