Neo

Det är ju söndag idag och första dan jag typ känner mig frisk. Väldigt skönt men vet inte vad jag ska hitta på. Neo har suttit ett tag som på bilden nedan och kollat ut genom fönstret. Det tycker han om väldigt mycket. Funderar på att ta ut han på en lång prmenad snart. Kanske får med mig älsklingen också. Annars blir det nog bara en slapp söndag. Vill träffa Linda idag men hon visste om hon skulle hinna det.. Jag har iallf duschat och smört in mig med min goda body lotion. Kanske ska måla naglarna. Intressant inlägg det här blev nu känner jag haha.. Nä gud vad tråkigt. Jobbigt när man känner för att blogga men inte har något att blogga om.


foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0