Seg från i fredags

Är typ fortfarande den delen av bakis när man är helt seg och har lite ont i huvudet. Jag var helt död igår. Spydde 6 gånger på 2 timmar. Shit värsta dagen på länge. Så låg bara och glodde på tv hela kvällen. Var ute i fredags och det håller fortfarande i sig idag. Kanske för att jag inte har sovit så bra inatt, inte kunnat sova bort det. Danne var ute igår och ringde mig mitt i natten när han var hemma hos Kristian ( christian ? Vet inte hur han stavas). Han skulle sova där och jag hade typ väntat på att Danne skulle komma hem, så det var lite surt. Men iallf efter det kunde jag inte somna om. Då snackar vi typ 4- halv 5 på morgonen. Sen ringde han igen efter 20 min. - Kan du forfarande inte sova :p? haha aja så prata vi ett tag till och jag blev piggare och efter det har jag bara halvsovit. Not fun ! Ska åka och käka lunch med han sen vid 1. Efter det ska jag hem igen och fixa mig för vi ska på en liten släkt träff på Dannes sida. Med massa god mat. Så kanske måste försöka sova iallf 45 min till nu för att orka. Sen duscha. Har förresten lite bilder från i fredags som jag tänkte slänga upp sen när jag får tid och ork. Puss hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0