Smoothie

Nu vart jag rätt pigg igen. Melinda fixade smoothie till mig, bär, mjölk, sirap och brunt socker. Neo ville självklart också ha ! Han kommer så fort man gör något i köket.



Ska typ duscha nu och sen ta fram kläder tills imorn. Direkt efter jobbet ska jag och Max åka till Tomas kontor i bandhagen med bullar. Frågade han för ett litet tag sen och då var dom i ugnen och jäste. Tomas och Max hade ett vad som Max förlora så han var tvungen attt baka bullar till deras kontor haha. Så vi tar bilen dit och skjutsar över godsakerna. Sen efter det ska jag till hagsätra och hämta Danne. Han ska träna småknattar i innebandy och jag vill titta på :P Sen kanske vi kunde träna lite skott mot mål. Har ju faktiskt våran turnering nästa fredag ! Och jag kan ingenting haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0