Sms från syster



Dom verkar ha haft skit kul i helgen. Hon och Robin alltså. Dom var i Amsterdam och festa. Och som ni ser måste jag följa med nästa gång. Danne älskar ju sån musik så han hänger också med om han har pengar. Det är spikat iallf. Och London måste vi också ha råd med som sagt och det blir nog inga problem. Ska lägga undan typ 2000-3000 februari lönen. Det kommer vara så värt det sen. Sen har jag varit duktig och lagt undan varje månad sen efter sommaren till allmänt sparande och det känns riktigt bra när den högen börjar växa :) äntligen håller jag faktiskt i dom pengarna. Det kommer gå till när jag flyttar hemifrån nån gång och nått annat viktigt som kanske dyker upp nångång ju äldre man blir ! Ska snart åka från Dannes morbror. Just nu skriver jag från mobilen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0