Sticker och skjutsar Danne till Innebandyn

Sådär.. Kóm typ hem nyss. Skjutsade Max till bandhagens kontor som ligger jätte nära rågsveds t-bana. Där lämnade vi bullarna och sen lämnade jag honom vid t-banan =) Tomas hade redan hunnit dra tyvärr men som tur var så var det en tjej kvar som öppna åt oss..

Nu ska jag börja röra mig mot långbrohallen. Danne är ju tränare till små barn i 6 års åldern. Lär nog se rätt gulligt ut. Ska stanna kvar där under deras 1 timmes träning. Den är slut 7. Sen ska jag öva på några skott för något måste jag jú ha tränat tills nästa fredag ;) Lär iofs lira lite på måndag efter jobbet. Vi skulle spela lite på kontret haha.. 

Och eftersom det inte finns något roligt att ta kort på i veckorna, finns knappt något att blogga om heller som ni märker. Är ju så skönt att för det mesta bara softa hemma efter en arbetsdag. Och då gör jag ju inte så mycket. Men iallf jag kan ju alltid ta kort på mig själv. '



Hej då!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag ska inte göra nåt speciellt i helgen, jag är ledig. Vad ska du göra ?

2011-02-17 @ 20:46:27
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-18 @ 09:13:38
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0