Tisdag

Hej hej hej.. Idag skiner solen och det är ganska skönt ute. Ska glida runt på långholmen idag och självklart glömde jag kameran hemma. Tänkte kanske knäppa nån bild där snabbt eftersom det är sån fin utsikt. Men det kanske får bli en annan gång. Känner mig jätte seg i mina ögon idag. Dom ser jätte små ut och känns lite svullna ? Hmm.. Det går väl över hoppas jag. Längtar tills jag kommer hem då ska jag ta en lång dusch, känner mig lite risig nu faktiskt haha. Inte lika fin som jag kände mig på våran fest den 28:e januari. Här har ni en bild från den kvällen. Det var bara fanny som tog några foton innan hennes kamera dog sen brydde vi oss inte om det mer. Men iallf jag tycker den blev söt på oss :)



Bara det att tröjan e lite slapp så jag kanske ser ut som en lång tjockis. Hade mina nya kilklackar på mig så kände mig lite som en jätte haha..

Kommentarer
Postat av: Emeli

blev det nåt drag där senare på kvällen efter jag dragit då?

2011-02-09 @ 11:03:50
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: josse

nja typ lika mycket som när du var där eller aa lite roligare :P Men tycker det vart ganska kaosat haha

2011-02-09 @ 15:56:23
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0