Lördagskvällen


Bild tagen på Neo för någon kväll sen, nytagen bild på älsk :)

Daniel sover för han låg vaken hela natten och kolla OC, Neo sov men nu är han vaken. Sitter här själv óch kollar på meldifestivalen i bakgrunden, lite tråkigt. Men Lotta kanske kommer hem snart endå så då får jag lite sällskap. Hade tänkt gå ut den här helgen men det blev inte så. Har inte haft någn lust pga några anledningar...Ringde My för ett tag sen och prata en stund =) Tänkte om hon velat komma hit men hennes valp har inte tagit sista sprutan än så det gick inte. Det ska hon göra på måndag så lär ses då eller om jag inte tittar förbi imorn en stund. Men ska på födelsedags middag hs Dannes morbror halv 3 så får se m jag hinner. Nu ska jag ut med Neo.

haha har försökt skriva det här inlägget en halvtimme typ men datan e så seg så nu e melodifestivalen slut :P

Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3

2011-02-13 @ 10:28:28
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0