Tisdag





Hej hej ! Kom hem vid 4 fast jag sluta kvart över 3. Stopp på nynäsvägen pga olycka. Jobbigt att sitta i köer när man bara vill hem. Varför jag åkte på nynäsvägen var för att jag åkte förbi sköndal för att kolla m mitt paket från Hm hade kommit. Men självklart åkte jag hela vägen i onödan för paketet kommer typ imorn. Typiskt !

Nu ska jag städa lite så saker blir gjorda här hemma. Typ tvätta också. Räkningar hatar jag. Måste organisera det där så saker blir gjorda när dom ska ! En anledning till att städa så man hittar saker. Har ringt ett samtal som löste lite. ´Känns bättre nu !


Kommentarer
Postat av: linda

jag kan varken skicka sms eller ringa längre, så du vet. ska kolla vilken helg vi kan åka. puss <3

2011-02-22 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0