Min fredag

Lite bilder från i fredags. Först hade vi ju innebandy turnering till typ halv 10. Vi vann två matcher och förlora 2 så vi gick aldrig vidare från våran grupp men det gjorde inget för vi hade jätte kul endå. Har fortfarande lite ont i bena efter allt spring och hoppande. Jag gick verkligen in för det. Sen drog vi till Bg's i hornstull. Satt där till stängning- kl 1. Tog sedan två taxi till nån krog på söder där det var fullt. Knalla runt för att hitta något annat bra ställe men sluta med att vi kom fram till skanstulls t-bana. Sonya kom då med förslaget att vi skulle dra till "under bron " Låg vid eriksdalsbadet. Hade minst sagt intressanta prat stunder ute på rökaltanen haha. Musiken där var lite speciell så vi orkade inte vara där inne.. Efter det drog dom på efterfest men jag kände för att åka hem så det gjorde jag. Var väl hemma vid 4 typ. Då försökte Danne få mig att kolla på OC men jag slockna direkt. Sov till 4 dagen efter som sagt.. Men helt lyckad kväll =) Nästa gång vi ska ut med jobbet är den 18:e mars. Då har vi bokat bord på Kho pang yang eller vad den heter :P

Lite bilder då :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0