Långpromenad

Helt slut efter idag. Tog ut Neo på en riktig långpromenad när jag kom hem. Var glad för att jag köpt kameran och hade bra musik i öronen. Lycklig :) Busade och sen gick vi hemåt. Nu ligger jag däckad i soffan och kollar på animal planet och läser bloggar. Snart kommer Linda och Robin hit för att umgås. Kamera batteriet ligger på laddning, väntar på att få testfota den :)

Btw så skaffar My hund imorgon. Är så glad för hennes skull så länge som hon velat det här och hon är största hundälskaren jag känner. Skrev ett litet grattis sms när jag fick reda på det :) Jag saknar Mysan, hon e mysig. Jag och Linda ska antagligen träffa henne och valpen nästa måndag. Kanske blir i helgen också får se !


Kommentarer
Postat av: Mysan

Va söt du e josefinis! :) Massa kärlek till dig <3

2011-02-08 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0