Weekend over

Vi tog ut Neo på en promenix och nu är jag så trött så jag vill gå och sova. Uhh Jobb imorgon och en som vanligt tidig arbetsdag. Det är jag som stänger och det skulle komma rätt mycket post så kanske slutar vid 4 om vi har tur. Det är alla hjärtans dag imorn också. Synd bara att man har en pojkvän som inte är särskilt intresserad av det.. :O Fast man vet aldrig vad som händer haha.. Blir nog en bra dag hur som helst för jag är iallf alltid lite extra glad när det är alla hjärtans dag. Kanske ska träffa Linda och om hon skulle till My hänger jag nog med =)


Den här bilden togs typ precis innan Melinda hamna rakt ner i snön för andra gången, man ser att hon redan är lite blöt längst ner på jackan..Danne kan ju inte hålla sig taskmurt ! Så hn fick gå och frysa resten av vägen hem. Med det värmde vi oss sen med varm Oboy & grädde.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0