Äntligen en härligt solig dag !

Har varit iväg med mamma hela dagen på en strand i tyresö. Hade jätte fint väder hela dagen och sola sola sola ;P Som jag saknat det på min semester haha.. Mötte mamma i gullmars kvart över 11 imorse och var framme vid 12. Sen tog vi en buss därifrån klockan 4, så 5 var jag hemma i hagsätra igen. Har blivit väldigt trött av att ha varit i solen hela dan så nu ska jag bara vila. Är lite trött också för att igår kväll drog jag och Danne hem till My, där Linda var. Senare kom också Mirre och Robin. Var en riktigt mysig kväll, några öl blev det sen åkte vi hem vid 1. Orkade inte ta några bilder då med digitalkameran då men idag kände jag för det :)

 

Ska kika runt lite på nätet sen om Paris också. Bl a hur vi tar oss från flygplatsen till själva city. Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0