Hej då västerås !

Idag lämnar vi västerås och åker hem till stockholm igen ! Hmm vad ska man göra nu när man är hemma. Känns som alla är bortresta. Men jag hoppas hoppas verkligen på fint väder imorn så man kan sticka och bada ! Sen ska jag hämta ut ett paket från Hm imorn också viktigt för det är sista dan att hämta ut det. Sen ska vi åka och växla pengar inför onsdagen plus skriva ut biljetterna ! Ska bli så kul att åka ut och resa igen. Den här gången har vi dock bara handbagage på 10 kilo var istället för väska. Det är inte meningen att det ska bli en shopping tur. Så mycket gillar inte Danne att shoppa tyvärr haha. Men lite kommer vi nog köpa. Därför kommer jag packa väldigt väldigt lite och bara absolut nödvändiga saker.

Nu när jag är hemma i stockholm fram tills onsdag vill jag passa på att träffa min syster också =) Spana in deras nya lya tex och som sagt om det är fint väder dra och bada :)



Bilder från Landet i veckan

Ska fråga om jag får låna Lottas bil ikväll också så jag kan hämta hem min data som jag lämna hos mamma förut då kommer lite fler bilder upp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0