Hoppas hoppas på fint väder imorn

Nä nu har jag bara slöat hela kvällen. Semester semester, riktigt lugna dagar sen jag åkte till västerås och fram tills nu. Faktiskt väldigt skönt att bara ta det lugnt och inte behöva göra nånting. Så känns det just nu men imorn då ser jag fram emot att göra lite saker. FÖRHOPPNINGSVIS sol och bad på dagen med mamma. Sen som jag skrev tidigare måste jag hämta ut ett paket, får se om vi växlar pengarna imorn eller på tisdag. Sen på kvällen kanske vi möter upp Linda och Robin. Får se kanske blir lite bira eller inget alls. Inget är bestämt. Nu hade jag iallf tänkt ta ut Neo på sista rundan och sen kanske sova.



Bilder tagna av mig sommaren 2009 och 2008.. Mitt bästa foto år var nog 09.
Höres imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0