Lördag

Vaknade först vid halv 11 idag men då var jag så trött så jag somnade om och vaknade kvart i 1 istället. Gillar inte att sova bort halva dagen egentligen men det är inte fint väder här och det finns inte så mycket att göra så jag kunde lätt sova ut idag utan problem. Önskade endå att det var klarblå himmel så jag kunde lägga mig och sola ! Fan hade planer på att bli riktigt brun den här veckan men det sket ju sig.

Får se vad dagen har att bjuda på. Vet iallf att ikväll är det fotboll klockan 7, Chile som spelar. Men annars blir det nog lungt. Ska ta en dusch nu och sen kanske gå ner till Ica och köpa lite vanilj gifflar ;) Är sugen på lite fika. Om jag hade haft gott om pengar hade jag nog tagit bussen in till stan och spanat lite i affärerna. Men jag är i princip luspank.



Bild från i slutet av Maj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0