Semester !

Hej ! Sist jag skrev var det typ inte ens sommar men nu har den varit här ett tag och jag har semester ! :) Känns super. Började min semester i västerås förra fredagen. Var då i västerås under power meet. Det var kul, alltid skönt att åka hit. Sen drog jag själv till Landet på söndagen för Linda fyllde 20 år. Det var mys, tog en sväng till norrtälje med båten under tisdagen. Käkade god buffe på en båt där. Samma restaurang som var med i kniven mot strupen förut. Det var gott ! Har lite bilder från landet men just nu har jag ingen kortläsare så kan inte lägga upp dom här. Några ligger uppe på fejjan. Det som saknades på landet var dock min älskling och en kompis. Lite tråkigt att vara tredje hjulet haha. Bara Linda och Robin ute med farfar och solveig. Men vi hade det trevligt =)

Åkte hem i onsdags
och då gick jag ut en sväng med Emeli och det var skitkul. Inget var bestämt vart vi skulle gå utan vi bara knata runt och satte oss på lite olika ställen. Igår var jag ute igen och firade Linas födelsedag. Var roligt att hänga alla igen ! Men har kommit på att jag har mycket roligare att vara på ett förkröks ställe ( typ liten skitbar spelar ingen roll ) eller hemma hos en god vän en hel kväll än att gå ut ut och Dansa. Ibland så är det skit kul men jag är mer i det stadiet att typ ta några fredags öl ingen press gå hem tidigt om man känner för det än en planerad hel kväll. Känner mig typ låst då, svårt att säga, nu svamlar jag bara...

Iallafall. Imorse när jag vakna var jag faktiskt inte bakis även fast jag drack lite för mycket och kom hem halv 4. Gick upp halv 10. Men jag var glad för jag åkte hit till västerås där jag är nu och träffat min älskling. Har saknat han jätte mycket. Det är bra för oss att sakna varann. Vi har iallf ätit ute idag på en mongolisk restaurang, muuuums ! Sen tog vi en öl på ett JÄTTE mysigt ställe. Alltså verkligen det var jätte ballt tyckte jag med deras inredning och så. Om det fanns i stockholm skulle jag nog bli stammis hahah.. Sen tog vi en bulle hem och har kollat på två filmer. X-men first class och No strings attached. Båda super bra !

Det här inlägget var väl inget speciellt egentligen jag ville bara skriva av mig lite för det var så länge sen. Nu ska jag försöka bädda ner mig i sängen. Får se när jag skriver igen ! Snart åker jag till Paris förresten ! Längtar som fan ! Nu på onsdag den 20:e åker vi <3 Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0