Söndagskväll


ÄNTLIGEN har jag fått i mig något i min mage :P " Glömde" äta frukost så har gått hungrig hela dan. Men nu så. Jag lagade falukorv och spagetti. Tillbaka i hagsätra. Var så skönt för Lotta hämtade upp oss i gullmars och sen åkte vi förbi mig och hämta bla datan plus lite kläder, sen åkte vi förbi Linda och Robins lägenhet och den var riktigt mysig !

Men som sagt nu chillar jag bara hemma, har lite sån där jobbig mensvärk så det blir bara till att vara hemma käka lite chips titta på film. och vet ni vad jag tänkte börja på också ? jo en ny blogg design. Vet inte när jag är klar för det var så länge sen jag gjorde någon, så får se. Men lär skriva / lägga upp lite bilder senare iallf!

Men ni kan få några här från västerås i fredags när vi var på det där mysiga stället.



Ciao sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0