Hoppas solen spricker upp snart

Äntligen torsdag och snart helg ! Idag jobbar jag till fyra ungefär och jag vet inte riktigt hur det blir efter jobbet om jag måste åka och lämna våran lånebil vid kontoret i globen och sen åka hem kommunalt eller om jag hinner få tillbaka den vanliga bilen som varit på service. Hoppas verkligen jag hinner få tillbaka den vanliga bilen för jag hatar att åka kommunalt till och från jobbet.. Men men det får jag veta i eftermiddag. Annars idag så är planerna att träffa Diddi en stund eftersom vi inte kommer ses på hela helgen. Ska höra av mig till henne lite senare. Men måste vara hemma innan halv 7 för vi har tvättstugan idag klockan 7. Jag orkade aldrig städa igår så det är rätt rörigt med kläderna så det tar nog ett tag att plocka iordning.

Från i fredags

Iallf helgen då ser ut som så att på fredag ska jag och Dannne vara barnvakt och taxi åt hans små kusiner. Dom ska iväg på 2 kalas som vi ska skjutsa dom till och sedan natta dom tills deras föräldrar kommer hem. Sen tidigt på lördag morgon, klockan 7 så tar jag och Danne bussen mot gullmars och sen åker vi vidare till tekniska högskolan för att sen sätta oss på bussen mot norrtälje och Arholma !! Är Framme i simpnes halv 11. Ohhh härligt ska det bli och förhoppningsvis fint väder ! Hasse Fyller år ( min farfar ) Så typ alla utom Linda och Robin kommer vara med från pappas sida. Kusinerna o allt =) Så är riktigt taggad för den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0