Bara lite snack

Ja idag är det lördag då. Igår kväll låg jag bara hemma och var helt slut efter veckan som var. Posttoppen på jobbet tog ut sin rätt på mig må jag säga. Var en riktig socker dag igår, först fredagsfika på morgonen ( proppade i mig lite mer än vanligt typ haha ) sedan kom Jonte med lösviktsgodis vid 12 och bjöd alla,  Pannkakor med sylt och grädde till Lunch och sedan på efter middagen hade man ju gått och småätit mer godis så jag fick jätte ont i magen :P Middagen senare bestod utav hamburgare med pommes. Oj trodde typ jag skulle rulla till sängen haha. Så imorse drog jag till Friskis i Farsta och gick på ett medel pass klockan 11. Var FETT trött men körde mig igenom hela passet endå. Tränade till och med lite extra i en halvtimme efteråt. Kändes jävligt bra efteråt. Sen jag kom hem från det har jag bara tagit en dusch och ätit lite lunch. Slösurfar lite nu.

Ikväll blir det också lugnt. Har varit två vita helger i rad nu, känns bra men längtar till nästa fredag då det är löning och då kanske det blir några öl. Har haft fullt upp och varit helt slut senaste veckan och har inte hört av mig till nån eller orkat göra något. Saknar mina vänner om dom kmr ihåg mig <3 :P Nä men ibland har jag en tendens av att gå in i mig själv. Enda sen i söndags har jag sovit hemma hos mamma. Annars skulle jag aldrig orkat med posttoppen. Så har somnat halv 9-9 varje dag. Bara jobbat ätit sovit och har inte haft ork eller pengar till att hitta på något på min lediga tid.

Men ikväll ska jag unna mig en bio. Danne ville gå med mig så idag blir det DRIVE. Braking Dawn får bli en annan dag då man kan reservera. Har knappt några cash, bara biobiljetter och kort att använda. Och just nu går det bara att köpa biljetter till braking Dawn, SURT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0