Chicy är bäst!

Efter lite mejl kontakt så skickade dom jackan i den större storleken redan idag så nu ligger den redan i sköndal och väntar på mig ! Det gjorde min dag haha.. Även fast jag inte hunnit skicka tillbaka den jag har nu så gjorde dom endå så här! Mycket glad.

Däremot igår morse fick jag en REJÄLT onödig P-bot som förstörde min gårdag. Men nu när jag vet att jag imorgon ska hämta ut min snygga jacka så tänker jag knappt på boten längre ;) Och juste det är ju äntligen lön på fredag! Känns bra att se sparkontot växa =) Försöker spara så mycket som möjligt nu för tiden. Har en liten bok där jag gör budgets för varje månad, ( tkr det är kul att räkna ut sånt :P ) där jag räknar ut saker som ska betalas och hur mycket jag kommer ha över. Sedan lägger jag hellre undan mer i sparande än vad som egentligen behövs och har snålt på mitt vanliga konto. Det funkar väldigt bra för jag behöver nästan aldrig nalla därifrån utan jag brukar klara mig !

Och om det händer att jag säger "nej jag har inte råd med det" när någon frågar något som har med pengar att göra så får jag till svar: Men du fick ju nyss lön ? Och ja, ja det fick jag men det betyder inte att jag har massa pengar över utan jag prioriterar att spara och leva lite snålare så är det bara =) Och det känns väldigt bra när man har något speciellt att spara till.

Äsch bara lite snack, kände för att skriva av mig lite och då blev det såhär :P Nu ska jag typ sova är as varm och trött. Var ju med Danne när han tattuerade sig ända ute i bromma, blev lite skuggning men mycket kvar =) Kanske visar en annan gång. Tror det går ngt konstigt på jobbet därför jag känner mig lite skum också =( Men nä nu ska jag stänga ner datorn G-natt! <3



Wiho snart dags att flyga igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0