Onsdag

Den här veckan känns som att den inte riktigt har något syfte.. Eh okej inte den meningen jag nyss skrev heller men men :P Tycker att jag bara flyter med utan att göra något vettigt. Jag har sånt sug efter att träna men efter lördagens bravader har jag inte kunnat det.

Det började redan i söndags då jag typ hade nackspärr hela dagen ( pga massa head spinns på fyllan och trångt sovande mellan Emeli och Danne haha ) men tänkte äsch det går väl över så att jag kan jobba. Men nope, dagen efter så gjorde det lika ont om inte ondare. Men var tvungen att åka till jobbet för att lämna bilen så jag kämpade mig igenom halva dagen endå sen var jag tvungen att åka hem. Gick vid kvart i 1. Vilade hela den eftermiddagen och sedan var jag hemma tisdagen också. USCH så tråkigt att bara vara hemma och inte kunna göra något. Knappt gå ut med hunden kunde jag, för om han drog minsta lilla ila det i hela ryggen. Men iallf under gårdagens gång avtog sakta men säkert nackspärren fast istället gick då smärtan igenom hela ryggen ner till svanskotan. Sen så idag då så gick jag till jobbet och kände väl fortfarande av det lite men inte så mycket. Istället så har jag nu fått ont i mitt ben ! haha alltså va fan kom det ifrån lixom. Kan inte stödja mig på ena benet. As jobbigt. Men det kanske också gått över tills imorn. Får hoppas det för då vill jag fan träna ! Tråkigt att bara åka hem och stirra sönder sina ögon på datorn ( inte nog med min rygg och ben dom senaste dagarna utan jag börjar få sämre syn också =( Kanske bara är en period nu men ser lite suddigare med högra ögat och ibland skelar jag när jag är tött ) Jajajaj.. Ännu ett sånt inlägg med bara massa egentligen onödigt snack.

Hur som så blir det nog en vit helg =) Ser fram emot det. Ska passa Neo på fredag och sen blir det nog bara relax och träning lite blandat. Ska bli skönt ! Nu ska jag nog sova puss !

Okej jag hade helt glömt bort att det skulle vara julmiddag imorn hos Mickis. Blir lite festligt imorn endå ra =) Melinda får ta Neo. Nu ska jag sova igen ! :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

I want some pictures girl !! / Emeli

2011-12-02 @ 00:52:02
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0