jacka och tatto

Åhh va fan jackan var så jävla fin !! MEN en storlek för liten :( Så ska skicka tillbaka den imorgon eller torsdag. Den var helt perfekt. Nu blev jag lite ledsen för troligen hinner jag inte få den nya jackan denna vecka och jag hade verkligen velat ha den på lördag ! Aja får vara glad över att den var snygg iallf och jag blev nöjd över hur den såg ut =)

Var alltså och hämtade ut den idag och innan dess ( efter jobbet ) var jag och träna. Gått på 3 pass och ett gympass 4 dagar i rad så min kropp är helt slut nu ! Imorgon blir det vila från det då jag ska följa med Danne till tattuerings studion. Han ska fylla i skuggningen, förra gången för två veckor sen gjorde han konturerna. Då såg det ut såhär:



Tror den kommer bli as nice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0