Alone

Har så sjukt tråkigt. Har inte någon ork för att åka iväg nånstans så blir sängliggandes för 4.e dagen i rad. FAST idag har jag iallf tagit två promenader med Neo. Så skönt !

För egentligen har jag kännt mig 85 % frisk idag ( TYP haha ) men endå valt att vara hemma och ta det lugnt.
Danne är på grönan med några släktingar och Linda är på gärdet på nått "parkhäng". Så aa då blir jag lite ensam.

Har legat med gurkor på ögonen nu just för att dom är så överansträngda pga allt tv och data tittande dom här dagarna. Jävligt skönt var det. Första gången jag testa det också. Mitt ena öga är fortfarande rött och jag vill bara få det att försvinna =(

Nu ska jag rengöra ansiktet med alla steg man kan göra och kanske fixa med mina naglar om jag orkar. Stänger ner datan ett tag, ett litet tag haha.. Sen är jag där igen för jag har så TRÅKIGT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0