Dagens träningspass


Hejsan ! Måndag och ny FRISK vecka påbörjad ! Så himla skönt.

Idag efter jobbet drog jag till gymmet i Hornstull. Hade kört på as bra idag på rundan så var redan lite slut efter det plus efter gårdagen då jag hade varit på gymmet en sväng på morgonen och kört ben och rumpa. Hade störd träningsvärk igår kväll efter dagen på grönan också. Mina ben bara skrek ! Men iallafall idag då. Körde egentligen ingen ren styrka för benen idag då dom redan var så slut. Men blev en 22 minutare på crossen , 3 kilometer och 350 kalorier mindre. Sedan ställde jag mig på den här för jag ville trötta ut mig rejält.
Och satan vad den tog. Det var otroligt jobbiga 5 minuter kan jag säga haha. Körde där på typ det tuffaste motståndet. Satan alltså.

Efter det var jag så trött. Gick och körde armar. Trodde inte jag kunde ta ut mig mer än vad jag nyss gjort men jo det kunde jag. ( kan inte namnen på maskinerna så skriver bara vad jag tränade för kroppsdel ) Körde först Triceps 12x3 sedan rygg/triceps 15x3 sen triceps igen 15x3. Var helt död i armarna efteråt.
Sist men inte minst blev det magövningarna från mobilappen i 8 minuter.

Puschade på och körde 10 armhävningar varvat med 10 rygglyft liggandes x3.
AVslutade med en lååång stretching !

Skapade nyss en ny kategori på bloggen ; Träning.

Ska köra stenhårt fram till Decibel! Kan lägga upp videon från förra året här sen så ni får se vad som väntar i Holland på lördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0