Go hard or go home !

Drog en snabbis till Linda och *sola* efter jobbet. Sen åkte jag hem, bytte bil och drog till Farsta. Vart lite över 1 timmes styrka idag. Konditionen skippade jag då jag körde den på jobbet istället säger vi.

Dessa appar var fan bra alltså ! Kommer lätt fortsätta med dom, speciellt ben & rumpa. Går super att göra hemma också. Idag gjorde jag lite armar vid maskinerna och använde apparna mage, rumpa, ben. Då är det 9 övningar som är 30 sekunder långa styck. Det visas en video hela tiden på hur man ska göra. Gjorde faktiskt mage och rumpa x2 ! Hoppas på träningsvärk i röva imorn haha.

Efter lön ska jag köpa mig ett protein pulver som jag ska ta innan ett pass. Redan imorn kanske jag köper dom där äppelcidervinäger kapslarna jag la upp i det där inlägget, träning hälsa kost !




Nu är jag helt slut så lär somna tidigt haha

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ta protein efter träningen också ;)

2012-08-02 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0