My <3

Har endå varit sjukt tränings sugen idag ! Pratade med my förut och vi bestämde att vi ska köra tillsammans på gymmet imorn. Jävlar vad vi ska kötta, jag ska visa henne hur jag har trappat upp min träning till nästa nivå och kanske lyckas få henne att köpa ett protein pulver ! Måste förklara för henne hur viktigt det är. Köpte mig ett igår faktiskt. Känner att det jag gör kommer ge extra mycket resultat nu =) Min kropp förtjänar det bästa.

Blir nog mage och biceps imorn plus kondition / ben. På måndag kör jag rumpa, rygg och kanske triceps. Just ja och älskade lillasyster ska börja köra igång igen nu i veckan också :D bästa ! Systrarna fit ;)



Waaah vill vara brun forever ! / summer pics

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggo !!

2012-08-25 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0