Sick.

Nä häpp då blev man sjuk istället =( Började i förrgår och jag var hemma första dan igår och blir hemma idag och imorn med. Det är det gamla vanliga jag får 1- 2 gånger om året nu förtiden. ( Innan var det typ varannan månad ) Feber, förkyld, hals och öron ont. Men yrseln har lagt sig lite från igår så FÖRHOPPNINGSVIS är det på bättringsvägen. Så jävla skit trist på alla sätt då jag verkligen ville träna stenhårt och köpa protein pulver tex. Sen att det är det jag jobbar in nu som jag får i september lönen när vi är i London. Surt. Även fast jag kanske inte förlorar så mycket så är det irriterande.




Var uppe en sväng i centrum för att införskaffa lite rengörings produkter som hade tagit slut här hemma. Så nu kan jag börja försöka känna mig fräsch igen haha, inte lättaste med febern dock.



185 kr för allt på apoteket.

Kommentarer
Postat av: william & Louise

krya:3

2012-08-09 @ 14:50:19
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: josse

Tack :)

2012-08-09 @ 16:30:49
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0