Dubbelt så värre än igår

Fy fan för detta :((( Känns bra att man som tur är inte alls är sjuk ofta längre. Träningen, hälsosammare kost och att man inte röker längre har hjälpt mitt immunförsvar så fruktansvärt mycket. Love My new lifestyle. Synd bara att det inte kunde stå emot folks små sjukdomar på jobbet och sen tror jag Dannes pappa smittade både mig och Danne i söndags när vi var där och åt middag. Han fick nämligen feber på måndagen :/ Jaja jag försöker äta som jag ska och dricker mycket vatten samt c- vitamin tabletter. Målet är att bli tillräckligt frisk för att orka gå på coach utbildningen på måndag med Maria. Just nu känns det dock kört för blir jag sjuk brukar det hålla i sig minst 5 dar :( Men hoppas endå !!


Kommentarer
Postat av: linda

stackars lilla lue <3

2012-12-01 @ 16:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0