En eftermiddag på stan

Sådär då har jag varit inne i stan från klockan 4-7 typ. Är så jävla trött nu men har iallf handlat lite smått nödvändigt inför resan. Vart en middag på Woken också för vi blev så hungriga. Det som jag inte hitta var ett glitter spray och hårspray. Men det är inte hela världen. Kan nog köpa hårspray i Amsterdam :) Var tvungen att köpa hotpants också då kjolen jag ska ha på festen är lite kort ;p Men det som var tråkigt är att jag inte hittade några skor ! Fan , ska beställa ett par istället nån annan gång. Så får dansa i converse. Äsch skitsamma :) Hur som helst har jag mina outfit planerade inför dessa dagar i Holland så det känns iallf bra ! Nu kanske jag ska sova är så trött haha <3


Kommentarer
Postat av: linda

sexig lue

Svar: tack lil
Josse

2012-12-28 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0