Söndag 2:a advent

Hejsan !
 
Just nu sitter jag i en hall i Täby och kollar på när Dannes knatte lag i Innebandy har turnering så jag passade på att ta med datorn och blogga lite =) Smart va! Sista matchen dom har är klockan 1 och vi kom hit halv 10.
 
Denna vecka har varit helt kaos alltså haha. Fy fan. Jag vart ju lite bättre på måndagen så jag orkade gå på utbildingen men efter det hann jag aldrig återhämta mig helt eftersom att det blev jätte mycket att göra varje dag hela veckan lång. Det var väl värst på onsdagen då snön kom. Alltså vi verkligen kämpade oss fram för att få ut posten och alla körde på skit bra men det tog ju på krafterna. Sedan fortsatte det bara med att behöva skotta bilar på gatan hemma. Fick ju aldrig varva ned så min rygg har ju varit helt paj =( Så har jag endå behövt lyfta tunga buntlådor hela veckan för dom andra 2 buntisarna var borta. Så aa det har inte varit bästa veckan alltså.
 
Men nästa vecka ska jag komma igen med träningen och mina nyttigheter igen. Känns som att jag har bulkat hela veckan haha. Men aa nya krafter näsa vecka! Då är det också lite mindre än 3 veckor kvar till nyår också !! Wiiiihoooo :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0