Nästa tattuering ?

Förut hade jag en blogg design där jag hade samlat ihop fina citat eller meningar som hade betydelse för mig. Den var sparad på min gamla dator som krascha. Då försvann den och många fina och bra meningar. Hade dom också lite utspridet på datorn men som sagt dom försvann. Många kom jag ihåg utantill men denna som jag har skrivit på tjejens rygg hade jag nästan glömt bort, men påmindes idag när jag var inne på en blogg och hon hade just denna mening som rubrik till sitt inlägg. Jag har ju länge velat ha en till tattuering och nacken har varit ett hett alternativ för mig. Alternativt revbenen / under bröstet. Men nu satt jag och lekte lite i Photoshop igen och kom fram till två olika förslag som ni ser nedan. Den första är bara ren text och på den andra har jag satt dit två krummelurer.

Tror jag gillar enkel text bäst. Så får se om denna blir verklighet snart eller inte =)



Orginal bilden som jag tog från google:

Kommentarer
Postat av: emeli

aa det va fint inte krummelurer :P

2012-02-23 @ 21:26:46
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0