Same same

Dag ut och dag in. Längtar tills på torsdag då jag ska färga håret ! Sen så längtar jag tills jag är frisk och kan jobba igen ! Sen i och med att jag blir frisk lääääängtar jag tills jag kan åka och hämta ett väääldigt efterlängtat paket hos pappa. Och så lääääängtar jag tills jag kan använda dom ;) Visar när jag har dom hemma. Sen så läääängtar jag tills jag kan börja träna igen såklart. Sen sista längtan just nu ; längtar tills jag blir frisk och orkar leta upp den där trasiga skinnjackan så jag kan göra om den till en skinnväst och ha mina nya vårkläder under den ! Aa kom på massa fler saker jag längtar tills nu men orkar inte skriva mer Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0